מה אנחנו עושים

כלל הפעילות שלנו מסתכמת בשירות אחד שבו אנחנו מתמחים ואותו אנו מבצעים לאורך כל השנה עבור לקוחותינו. שירות זה הוא איתור סכומי מס ששולמו ביתר, לעובדים שכירים לאורך שש שנים אחורה משנת הבדיקה. את החזרי המס אנו מבצעים על פי החוק, תוך בחינה מדוקדקת של תלושי המס שלכם והסטטוס המשפחתי והאישי, כדי לראות שהמיסים ששילמתם תואמים את הסכומים שרשויות המס אמורות לגבות מכם.

מדוע מגיע לכם כשכירים החזר מס?

היות והמעסיקים שאצלם עבדתם לאורך השנים מנפיקים תלושי משכורת מפורטים על פי חוק, אנו יכולים לראות בקלות את כל אחד מהסעיפים שלפיהם חושב המס. כמו כן, נוכל לזהות אם היו תקופות שבהן לא עבדתם, ולכן המס ששולם בחודשים שבהם עבדתם באותה השנה היו גבוהים יותר מן הנדרש.

בנוסף, חלק מהאנשים נישאים ומביאים ילדים לעולם, אך שוכחים לציין זאת בפני מנהל משאבי האנוש או מחלקת השכר בחברה שלהם. מדובר בנקודות זכות חשובות שיכולות להעניק לכם בין מאות לאלפי שקלים בחודש. אין זה משנה אם המשכורת שלכם היא משכורת מינימום או שכר גבוה של סמנכ"ל. כמעט לכל אדם שעבד במספר משרות במהלך חייו יש סכום ששילם ביתר למס הכנסה וניתן להשיבו.

דו"ח שנתי – לא לעצמאיים בלבד

אנו מייצרים עבורכם דו"ח שנתי לכל אחת מהשנים שניתן להזדכות עליהן. הפעולה הזו תעזור לכם לגלות לא רק טעויות שבוצעו בעבר, אלא תלמדו גם כיצד תוכלו להציג בפני מחלקת הנהלת החשבונות שלכם נתונים חשובים שמשפיעים גם העתיד. למשל, האם ידעתם שאם אתם מטפלים בילד נכה אתם צריכים לשלם פחות מס?

אנו נוכל להציג לכם את הסעיפים השונים שבעטיים אנו מבקשים את ההחזר, וכך רשויות המס יהיו חייבות לשלם לכם את הסכום שחישבנו. זמן קצר לאחר שמס הכנסה עובר על הבקשה היא מאושרת, וההפקדה מגיעה אליכם לחשבון הבנק.

כיצד אנו מתמחרים את השירות שלנו?

אנו עובדים בצורה שונה מרואי חשבון אחרים. איננו מקבלים תשלום עבור הדו"חות השנתיים שאנו מפיקים לעצמאי שמעוניין בהחזר מס. אלא, אנו עורכים בדיקה ראשונית כדי לראות אם מגיע לכם החזר מס כלשהו. אם אנו רואים שיש סיכוי טוב שתוכלו לקבל החזר, אנו נגבה דמי פתיחת תיק נמוכים.

לאחר מכן, תשלמו לנו רק אחרי שקיבלתם את החזר המס ממס הכנסה, עמלה בשיעור ידוע מראש מתוך ההחזר הזה.

כך, אינכם צריכים להוציא כספים מיותרים מכיסכם על ביצוע הפעולות החשבונאיות כדי לזהות אילו סכומים מגיעים לכם, ואתם נהנים מהחזר שיכול להסתכם באלפי שקלים לאורך שש שנים שבהן עבדתם ושילמתם מיסים.

מי מבצע את החישובים אצלנו?

חלק מהחברות עובדות עם חשבי שכר ואחרות עם מנהלי חשבונות. אנו מפעילים רואה חשבון שעבד במשך תקופה ארוכה לפני כן ברשות המיסים. כך, אנו יודעים שהוא מכיר לעומק כל סעיף שמאפשר לקבל כספים חזרה.

המטרה שלו היא לעזור לכם לממש את הזכויות שמגיעות לכם, כשכירים, לשלם את המס המינימלי. הכספים שנגבו מכם לאורך השנים האחרונות עבור רשויות המס היו למעשה מקדמות שחושבו כהערכה כללית של המשכורת השנתית שלכם על פי השכר המצטבר בכל חודש. אך, זהו לא הסכום שהייתם אמורים לשלם בסופו של דבר. ניתן לראות זאת כמקדמה שנתתם לרשויות המס, שאת חלקה לא הייתם צריכים לשלם.

אנו משרתים לקוחות בכל רחבי ישראל וגאים להשיב לשכירים העמלים כל השנה את הכספים שמגיעים להם על פי חוק. הצטרפו עוד היום לחוג לקוחותינו המרוצים וגלו כמה קל לקבל את החזר המס שלכם!

לאחר השארת פרטים מומחה מטעמנו יחזור אלייך
ויבדוק את זכאותך לקבלת ההחזר מס

לאחר השארת פרטים מומחה מטעמנו יחזור אלייך
ויבדוק את זכאותך לקבלת החזר מס

אל תשאיר את הכסף שלך בקופת המדינה!

לאחר השארת פרטים מומחה מטעמנו יחזור אלייך
ויבדוק את זכאותך לקבלת ההחזר מס.

לאחר השארת פרטים נציג מטעמנו יחזור אלייך
ויבדוק את זכאותך לקבלת ההחזר מס